رویدادها آرشیو خبر ها
رونالدو قانون قرنطینه را زیر پا نگذاشته است

رونالدو قانون قرنطینه را زیر پا نگذاشته است

در روزهای گذشته عکس هایی از رونالدو و فرزندانش در خیابان های مادیرا منتشر شد که با گذشت یک روز از انتشار اخرین عکس رونالدو که آلانا مارتینا، دخترش را در کالسکه همراه خود داشت نشان می داد، حواشی زیادی را به همراه آورده است.

 

در ابتدا و زمانی که خانواده رونالدو بعد از برتری در دربی ایتالیا، این کشور را برای گذراندن تعطیلات به مقصد پرتغال ترک کردند این منطقه شامل قرنطینه نبود اما او به دلیل مثبت بودن تست کرونای روگانی مجبور به قرنطینه خانگی شد و حالا پس از پایان زمان مشخص شده می توانست از خانه خارج شود و مشکلی برای او نبود.

 

اما حالا با وخیم شدن این بحران، پرتغال نیز به جمع کشورهایی پیوسته که قرنطینه اعلام کرده و از تاریخ 22 مارس تا 6 آوریل اشخاص تنها برای خرید و یا رفتن به بیمارستان و کارهای ضروری حق خروج از خانه را دارند.

 

این در حالی ست که دو عکس از کریس و جورجینا به همراه فرزندانشان در خیابان های این شهر منتشر شده که با واکنش هایی روبرو شده هر چند که برخی تاکید کردند عکس جورجینا با اوا در روزهای پیش از اعلام قرنطینه بوده اما عکس مربوط به رونالدو همراه جورجینا و فرزندان شان مربوط به زمان قرنطینه است که می تواند برای او حواشی ای را همراه داشته باشد.

 

با این حال به نظر نمیرسد که او قانونی را زیر پا گذاشته باشد زیرا در این شهر قدم زدن با حفظ فاصله و یا حتی ورزش کردن در محیط بازی برای یک نفر بلامانع است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: